MPN: | 220-1 |
Indeks: | 220-1/HZT |
Producent: | HAZET |
Opis: | kobyłka montażowa do silników |
Ciężar netto [kg] | 8,9 |
HAZET Uniwersalna podpora silnika 220-1Zastosowanie:Podpieranie silnika przy pracach związanych z wymianą łożasilnika, paska zębatego, pompy układu chłodzenia lub roleknapinających•Do silników umieszczonych poprzecznie•Zastosowanie do prawie wszystkich pojazdów•Dzięki podporze silnik po odkręcaniu mocowania pozostajepodczas prac naprawczych w komorze (oszczędność czasu iwiększe bezpieczeństwo)•Montaż podpory silnika pod pojazdem umożliwia optymalnydostęp do elementów silnika podczas prac naprawczych(silnik zabezpieczony od dołu przez podporę). Optymalnewykonywanie prac w komorze silnika (od góry)•Brak utrudnień spowodowanych przez części podczas naprawysilnika jest znaczącą przewagą w stosunku do prac przyużyciu mostu albo żurawia (oba urządzenia są montowane odgóry silnika i mogą być uciążliwe podczas wykonywanianapraw)•Wskazówka dotycząca korzystania z mostów do silników:•w przypadku nowych samochodów błotniki często opadająskośnie lub są wykonane z tworzywa sztucznego. Dlatego —w przeciwieństwie do uniwersalnej podpory silnika firmyHAZET — mosty do silników często nie pasują i nie możnaich zamontować bez narażania na uszkodzenie•Elastyczne pozycjonowanie punktów podparcia dzięki stopkomgumowym ułożyskowanym na łożyskach kulkowych•Zmienna długość: 620–900 mm•Dołączono 2 uchwyty montażowe•Całkowicie ocynkowany w celu zapewnienia optymalnej ochronypowierzchni•Ręczna obsługa przy użyciu pokręteł lub śrub skrzydełkowych•Nośność maksymalna: 250 kg•Made in Germany•Masa netto (kg): 8.9 kg
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych
| Wdrożenie: TOMJOHN Projekt: NIKO ©2019 dataWeb ver. 1.0.86 |