pompa hydrauliczna, układ kierowniczy  TRW  JPR380

ZIELONA GÓRA 0

GŁOGÓW 0

Sława 0

ŻAGAŃ 0

M1 +24h

ŚWIEBODZIN

M9 +24h

M7 +24h

M10 +24h


MPN: JPR380
Indeks: JPR380
Producent: TRW
Opis: 406, 607
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta DELPHI
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 125
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 26,7
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych
Kod EAN: 3322937496150
CITROEN: C5 I (DC_), C5 I Break (DE_), C5 II (RC_), C5 II Break (RE_), EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6), JUMPY I (U6U_), JUMPY I Furgon (BS_, BT_, BY_, BZ_), JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_)
FIAT: SCUDO Autobus (220_), SCUDO Furgon (220_), SCUDO Platforma / podwozie (220_), ULYSSE (220_)
LANCIA: ZETA (22_)
PEUGEOT: 406 (8B), 406 Break (8E/F), 406 coupe (8C), 607 (9D, 9U), 806 (221), EXPERT (224_), EXPERT Furgon (222), EXPERT Platforma / podwozie (223)
imoje

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych

tecdoc | Wdrożenie: TOMJOHN Projekt: NIKO ©2019 dataWeb ver. 1.0.86 |
Dodano do koszyka
Zadaj pytanie on-line