pasek rozrządu  CONTINENTAL CTAM  CT1067

ZIELONA GÓRA 0

GŁOGÓW 0

Sława 0

ŻAGAŃ 0

M1 +24h

ŚWIEBODZIN

M2 +24h

M9 +24h

M7 +24h

M10 +24h


MPN: CT1067
Indeks: CT1067/CNT
Producent: CONTINENTAL CTAM
Opis: Berlingo,C3,Saxo,Xsara,Partner,106,206,306,307
Liczba zębów 104
Długość opakowania [cm] 25,5
Szerokość opakowania [cm] 16
Wysokość opakowania [cm] 3
Ciężar [kg] 0,12
Szerokość [mm] 17
Podziałka zębów [mm] 9,525
AE: TB711
BOSCH: 1987949587
DAYCO: 104RP170H/1, 104SP170H/1, 94862
FEBI BILSTEIN: 21272
GATES: 5575XS
HUTCHINSON: 104APPP17
INA: 536 0258 10
OPTIBELT: HRL58104x17mm, ZRK1795
QUINTON HAZELL: QTB681
ROULUNDS RUBBER: 104SP171, RR1075
RUVILLE: 555905
SKF: VKMT 03254
TRISCAN: 8645 5575XS
VEYANCE: G1525H
CITROEN: BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon/minivan (M_), BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV), C2 (JM_), C3 I (FC_, FN_), C3 II (SC_), C3 Pluriel (HB_), NEMO Furgon/minivan (AA_), NEMO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV), SAXO (S0, S1), XSARA (N1), XSARA Break (N2), XSARA coupe (N0), XSARA Furgon/hatchback (N3_), XSARA Furgon/kombi
FIAT: FIORINO Furgon/minivan (225_), QUBO (225_)
PEUGEOT: 1007 (KM_), 106 II (1A_, 1C_), 206 liftback (2A/C), 206 sedan, 206 SW (2E/K), 206+ (2L_, 2M_), 207 (WA_, WC_), 207 Furgon/hatchback (WA_, WC_), 207 sedan, 207 SW (WK_), 306 (7B, N3, N5), 306 Break (7E, N3, N5), 306 liftback (7A, 7C, N3, N5), 307 (3A/C), 307 Break (3E), 307 SW (3H), BIPPER (AA_), BIPPER TEPEE, PARTNER Furgon/minivan (5_, G_), PARTNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (5_, G_), PARTNER ORIGIN Furgon/minivan (G_), PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_)
imoje

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych

tecdoc | Wdrożenie: TOMJOHN Projekt: NIKO ©2019 dataWeb ver. 1.0.86 |
Dodano do koszyka
Zadaj pytanie on-line