ZIELONA GÓRA 0
GŁOGÓW 0
Sława 0
ŻAGAŃ 0
M1 +24h
ŚWIEBODZIN
M7 +24h
MPN: | V10-3246 |
Indeks: | V10-3246/VAI |
Producent: | VAICO |
Opis: | GOLF V (1K1) 2.0 GTI 2003.10->2009.02 |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Wersja śruby/nakrętki | Wkręt do blachy |
Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Rodzaj zaworu | zawór hermetyczny |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 3 |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
Zestaw pełny | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
uwzględnić informację serwisową | |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
Ciężar [kg] | 0,6108 |
Symbol | Nazwa | Ilość |
V10-0775 | odma / wentylacja skrzyni korbowej | 1 |
V10-2559 | uszczelka, wentylacja skrzyni korbowej | 1 |
V10-2779 | odma / wentylacja skrzyni korbowej | 1 |
V10-9732 | zawór, odpowietrzanie skrzyni korbowej | 1 |
Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częściąNasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonegoużytku.zużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalneNależy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bezpodlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonejinstrukcji instalacji.liczbie kilometrów.Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolonyElementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,personel.klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza fazaNieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objętegwarancją.hamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na częścizamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji iprotokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz zdokumentacją fotograficzną.W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegaćprzepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie zinstrukcjami producenta pojazdu.Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementypodwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a takżenależy dostarczyć odpowiednią dokumentację.Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasająroszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osóbtrzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeślipojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lubimprezach o podobnym charakterze.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych
| Wdrożenie: TOMJOHN Projekt: NIKO ©2019 dataWeb ver. 1.0.86 |